Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Arrangementer RSS
Krokodiller og pirater . Foredrag i Kolding Kajak klub
susannejars (Moderator) #1
Member since Jan 2012 · 385 posts · Location: Lyngby v. Brabrand
Group memberships: Global Moderators, Members
Show profile · Link to this post
Subject: Krokodiller og pirater . Foredrag i Kolding Kajak klub
Hej
Jeg har fået nedenstående tilsendt fra Kolding Kajak Klub . Er der nogen der vil med ? I skal selv tilmelde jer på linket - men skriv her hvis du skal med . Og måske kunne vi nå en god kajaktur i Kolding Fjord først .
Men lad os se om foredraget har interesse

Kolding Kajakklub skriver :
Krokodiller, pirater og en verdensrekord  
Foredrag om Thor F. Jensens tur rundt om Ny Guinea i kano
Kom og hør et levende foredrag, hvor Thor vil fortælle om sit møde med krokodiller, pirater og andre spændende ting på sin tur i kano rundt om Ny Guinea. En tur på 14 måneder og 6300 km som resulterede i en verdensrekord. Kom og oplev Thor berette, hvordan hans erfaring fra kajakroning blev brugt på denne eventyrsrejse.

Det foregår i Kolding Kajak Klub onsdag d. 6.2.19 kl. 19.00 - klubben vil være vært med kaffe, te og lidt sødt til.

Det koster 75 kr pr. mand at deltage, og man tilmelder sig ved at sende en mail til: formand@koldingkajakklub.dk - der er begrænsede antal pladser. Derfor send først en mail, så betaler man bagefter, når man har fået bekræftet, at der stadig er pladser:-)

Anni

ps. Læs mere om foredraget i pdf dokumentet herunder, hvor der også er link til Thors hjemmeside og videoer mm:

/cms/clubkoldingkajakklub/ClubImages/Kano-Ekspedition_Foredrag_kajak_2019 .pdf
This post was edited on 2019-01-07, 21:40 by susannejars.
BjarkeKorsgaard #2
Member since Mar 2015 · 60 posts · Location: 8000 Aarhus C
Group memberships: Members
Hejsa

Jeg er ikke budt til Prinsesse Marie's fødselsdag, så foredraget i Kolding lyder super spændende. Skal vi ikke arrangerer noget samkørsel?

Venlig hilsen
Bjarke
Ole Buch #3
Member since Apr 2018 · 46 posts · Location: Kongensbro
Jeg tilmelder mig, og lægger gerne bil til.
FrankBTh #4
Member since Feb 2012 · 1074 posts
Group memberships: Bestyrelsen, Members
Hvis en af jer skulle få lyst til at deltage med kort varsel ... så har jeg en billet i overskud. Har tilmeldt mig, men nogen synes det er vigtigere at jeg holder fabrikken kørende.

Først til mølle. Biletten kan overtages kvit og frit.

Frank B. Th.
Ole Buch #5
Member since Apr 2018 · 46 posts · Location: Kongensbro
Jeg deltager, men kan desværre ikke tilbyde at lægge bil til på udturen, da jeg er i Kolding i forvejen om  eftermiddagen.
BjarkeKorsgaard #6
Member since Mar 2015 · 60 posts · Location: 8000 Aarhus C
In reply to post #2
Hej

Jeg kan desværre alligevel ikke deltage i Kolding. Håber I får en god aften alligevel.

Venlig hilsen
Bjarke
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20090606-dev, © 2003-8 by Yves Goergen
Current time: 2019-04-19, 23:31:21 (UTC +01:00)