Not logged in. · Lost password · Register
Page:  1  2  3 ... 12  13  14  next 

All posts by mona larsen (208)

topic: Videregående havkajak 10. september, tilmelding  in the forum: Arrangementer
mona larsen #1
Member since Mar 2015 · 208 posts
Group memberships: Members
Show profile · Link to this post
Jeg melder fra
topic: Videregående havkajak 10. september, tilmelding  in the forum: Arrangementer
mona larsen #2
In reply to post ID 19914
Kommer
topic: Torsdagsroning til Moesgaard eller Tanden i morgen kl 10.  in the forum: Arrangementer
mona larsen #3
In reply to post ID 19919
Jeg kommer også, og hvis jeg ikke når jer, ses vi på vandet
topic: Videregående havkajak 27. august, tilmelding (27. august 17:30. Styretag og sideforflytning)  in the forum: Arrangementer
mona larsen #4
In reply to post ID 19829
Jeg tilmelder mig også. Ses
topic: Langdistancetur - Kalø Vig rundt (Lørdag d. 10. august 2019)  in the forum: Arrangementer
mona larsen #5
In reply to post ID 19746
Tak for turen, den var som den var, god, og i mega godt selskab, godt arrangeret, og så gør det ikke noget at der var ændringer, for det tog alle med godt humør. Der var da heller ikke nogen der brokkede sig over at vi ikke skulle ro hjem i stærk modvind. Tak Frank, Poul og Dorthe.
topic: Langdistancetur - Kalø Vig rundt (Lørdag d. 10. august 2019)  in the forum: Arrangementer
mona larsen #6
In reply to post ID 19722
Ja det ser ikke for godt ud med vinden.( evt. Forslag Silkeborg-Randers 70 km)
topic: MØGELØ TUR  9 - 11 AUGUST. Med de andre kajakklubber i Århus  in the forum: Arrangementer
mona larsen #7
In reply to post ID 19526
Subject: Tilmeldingsfrist udsat
Man kan stadig melde sig til denne tur, da der indtil videre kun er 30 der er tilmeldt sig.
Tilmelding senest 1. August.
topic: Efterlysning af Reed robukser i sort chillcheater  in the forum: Snak
mona larsen #8
In reply to post ID 19537
Hej Henriette, jeg er lige blevet færdig med at rydde op i mit rotøj, og på en eller anden måde må de være kommet med mig hjem. Jeg skal i klubben på torsdag, så da kommer de tilbage.
Det beklager jeg. Mona
topic: MØGELØ TUR  9 - 11 AUGUST. Med de andre kajakklubber i Århus  in the forum: Arrangementer
mona larsen #9
In reply to post ID 19303
For at minde folk om denne tur, og sidste tilmelding 1 juli, giver jeg lige dette et reply
topic: Introduktion til Grønlænderpagaj (Torsdag d. 27. juni)  in the forum: Arrangementer
mona larsen #10
In reply to post ID 19451
Jeg kommer gerne begge gange. Tak for initiativet.
mona larsen #11
Subject: MØGELØ TUR  9 - 11 AUGUST. Med de andre kajakklubber i Århus
Igen i år bliver der en Møgelø tur sammen med de andre kajakklubber i Århus.

Møgelø er en lille Ø i Julsø, tæt ved Himmelbjerget og Paradisøerne. Her er Spejderhyttet Juulsborg lejet, med plads til 55 køjesengepladser fordelt i større rum. Der er teltpladser i umiddelbar nærheden af hytten.
Der er rigtig gode turmuligheder , både for erfarende og nybegynder.
Vi er fælles om madlavningen og oprydningen.
Adresse: Møgeløvej 33 Silkeborg 8600.

Transport: Hver klub sørger for egen transport, turen over til øen foregår i kajakker og bagagen i robåd, der er 300 m til øen fra P. Pladsen

TILDMELDING:
Du tilmelder dig ved at indbetale 350 kr. Senest 1.Juli på:
Konto 5075-1101267 eller MobilePay til 20379525.
Husk ar skrive dit navn+ klubbens navn +Møgelø på tilmeldingen.
Skriv dit navn på Forum, og send en SMS med navn, klub og din E-mail til mobil: 20379525.
Tilmeld dig Facebook- gruppen “ Møgelø- kajaktur for Aarhusklubber” , og få mere info.
Vi lukker tilmeldingen når vi er oppe på 60 deltagere.
Ved framelding efter 1. Juli refunderes din betaling kun, hvis din plads overtages af en anden.

MAD OG DRIKKE
Du tager selv mad med til fredag eftermiddag og aften, og evt. Snacks til hele weekenden. Skjold organiserer fællesindkøb til de øvrige måltider. Tag drikkevarer med til hele weekenden. Der er fælles mad lørdag (morgenmad +madpakke og aftensmad), og søndag (morgenmad og madpakke). Vi er fælles om madlavningen, oprydningen og rengøring på turen, så alle deltagere er på madhold og oprydnings- og rengøringshold.
Madhold laves efter tilmeldingsfristen.
MC: morgenmad lørdag incl.madpakker og oprydning.
SKJOLD: Festmiddag lørdag aften incl. Oprydning
VIKING: Morgenmad søndag, incl. Madpakker og oprydning.

OPRYDNING:
Søndag kl. 13 skal du ha ryddet dine egne ting ud og være klar til fælles. Oprydning og rengøring i fælleslokaler fordeles mellem klubberne.

Venlig hilsen. Axel Borup, Flemming Andersen og Jesper Melchjorsen, Kajakklubben SKJOLD.
Kontaktperson: Jesper Melchjorsen.   J_melchjorsen@hotmail.com.  20957302
topic: Torsdagsroning i morgen den 23. Maj kl. 10.00 fra Klubben  in the forum: Arrangementer
mona larsen #12
In reply to post ID 19293
Jeg kommer, ses
topic: Søndag 7 april - KULTUR , NATUR OG SLUSE i SILKEBORG – i alt 20 km - KLAR PÅ VANDET KL 10.15 (7 april rundt om/i Silkeborg - en oplevelsestur for alle -NU MED OPDATERINGER)  in the forum: Arrangementer
mona larsen #13
In reply to post ID 19045
Jeg har brug for plads til mig og min kajak, har selv hjul med. Hvem kan ha’ mig med?
topic: Standerhejsning torsdag d. 4/4-19, kl. 17:00.  in the forum: Arrangementer
mona larsen #14
In reply to post ID 19064
ME TOO. Hele pakken ses Mona
topic: Søndag 7 april - KULTUR , NATUR OG SLUSE i SILKEBORG – i alt 20 km - KLAR PÅ VANDET KL 10.15 (7 april rundt om/i Silkeborg - en oplevelsestur for alle -NU MED OPDATERINGER)  in the forum: Arrangementer
mona larsen #15
In reply to post ID 18953
Jeg vil gerne med, men har brug for kørsel til mig og min kajak. Er der en der vil ha’ mig med?
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Special characters:
Page:  1  2  3 ... 12  13  14  next 
Special queries
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20090606-dev, © 2003-8 by Yves Goergen
Current time: 2019-09-18, 14:25:59 (UTC +01:00)