Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Arrangementer RSS
KAN DU FØRSTEHJÆLP??????
Page:  previous  1  2  3 
Dorte GT #31
Member since Sep 2009 · 81 posts
Group memberships: Members
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 4778
Subject: Trygfondens førstehjælpspakker
Hejsa.

Jeg havde min dukke/pakke fra Tryg med til undervisning onsdag, og vi prøvede at bruge den, og snakkede om at det ville være godt at have nogle stykker til brug i undervisningen af nye medlemmer der skal til optagelsesprøve.

Jeg har efterfølgende spurgt HR på mit arbejde om vi havde overskydende pakker (er blevet uddelt til medarbejderne sammen med julegaven) og fik at at vide at interessen havde været så overvældende at de måtte bestille flere!!! Jeg blev så henvist til Trygfondens hjemmeside, eller Hjerteforeningen, hvor man skulle kunne bestille pakkerne. Går du videre med det Jørgen, eller skal jeg?

Mvh

Dorte GT
jørgen møholt #32
Member since Nov 2004 · 187 posts
Group memberships: Instruktører, Members
Jeg er i gang. D.V.S. har oprettet en profil på Trygfondens hjemmeside. Allerede det første spørgsmål i ansøgningsskemaet, pris for projektet, havde jeg svært ved at svare på.
Så jeg har sendt Steen en mail til bestyrelsen.
Jeg vil gerne vide om der kun bliver tale om dukker, eller der også løber honorering af instruktør(er) på.

V.h.
Jørgen
Lene Jørgensen #33
Member since Apr 2011 · 36 posts
Group memberships: Instruktører, Members
Kære alle deltagere i fh-undervisningen

Så er jeres certifikatansøgninger sendt afsted - det tager lidt tid da jeg først skal købe nogle formularer som derefter sendes til mig og som jeg så sender tilbage... Jeg vil modtage jeres certifikater om 2 ugers tid, har dog oplevet 3 ugeres ventetid før... Når jeg har dem skriver jeg til jer om afhentning/aflevering :-)
Jeg har nogle midlertidige certifikater liggende til alle som gælder i 90 dage. Så hvis nogen skal bruge et gyldigt certifikat inden det originale kommer så skriver i bare til mig.

Mvh lene
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Page:  previous  1  2  3 
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20090606-dev, © 2003-8 by Yves Goergen
Current time: 2012-05-19, 16:02:28 (UTC +01:00)