Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Nyt fra udvalgene RSS
KlubHusudvalget - Information om vanddunke og efterlysning af håndklæder og Tallyvandkort
else #1
Member since Mar 2009 · 112 posts
Group memberships: Members
Show profile · Link to this post
Subject: KlubHusudvalget - Information om vanddunke og efterlysning af håndklæder og Tallyvandkort
I forbindelse med rengøring af klubhuset har jeg flyttet et antal vanddunke (fra køkkenbordet) og en kasse med remme (i gangen) over i grejrummet mellem container 6 og 7. Der står stadig et par støvler og et pandebånd i kvindernes omklædningsrum.

Vores blå håndklæder er måske til vask hos et medlem, i dag manglede der 2 mørkeblå og 1 lyseblåt.

Endelig hænger klubbens Tallyvandkort ikke på sit søm, det var der pinsesøndag. Kig i lommerne hvis du har været på vandet.

Hilsen fra Else
Dorte GT #2
Member since Sep 2009 · 447 posts
Group memberships: Members
Subject: Bomkort duer ikke
hejsa.

Jeg ved ikke om dette er den rigtige tråd til formålet. Men nu efterlyses det manglende tallykort til vand ved slæbestedet, så i samme åndedrag kan jeg udtrykke min frustration over at der ikke findes mindst 1 tallykort i klubhuset der kan åben bommen til slæbestedet. Jeg har nu flere gange - senest ved hjemkomsten fra weekendendens ø-hop i det sydfynske, med fuldlastet kajaktrailer - oplevet at vi ikke kan komme ind gennem bommen, og derfor er udfordret med parkering og transport at kajakkerne ind til containerne.

Kan det virkelig passe at klubben kun råder over 1 tallykort (det der hænger i klubhuset) og at det ikke (længere) kan åbne bommen??? (det bipper men der sker ikke noget) Hvis klubben råder over flere kort, kan vi så ikke få dem lagt i klubhuset, så vi ikke er helt så sårbare hvis der er én der glemmer at få det op af lommen efter brug?

Har undersøgt hvad det vil koste at få sit eget (private) kort hos havnefogeden, og prisen er 1800,- om året for at få adgang til bom/slæbested. Så det har jeg droppet igen. Men please, kan klubben ikke sørge for at der er mindst 2 kort med bom privilegium (der virker) til stede i klubhuset fremover?

Mvh

Dorte GT
FrankBTh #3
Member since Feb 2012 · 1120 posts
Group memberships: Bestyrelsen, Members
Subject: Bomkort
Der plejer at ligge et kort i klubhuset der virker til bommen.

Jeg har et bomkort da det som regel var mig der kørte ind og ud med traileren. Det glemte jeg desværre at give Jan i mandags. Sorry. Det bomkort kommer til at ligge i kassen med stropper - og er kun beregnet til at få traileren ind og ud af området. Det KAN heller ikke bruges som vaskekort ... ellers er der også bare en eller anden der kommer tage det med hjem.

Der er flere bomkort i omløb, men jeg har ikke styr på hvem der har et.

Vi har snakket om at gøre vedhægtet på kortene større så man fremover ikke utilsigtet kommer til at tage det med hjem.

Frank B. Th.

P.S. Kortene duer kun et år ad gangen og skal derefter fornys på havnekontoret, så måske skal det kort der ikke duer bare fornys.
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20090606-dev, © 2003-8 by Yves Goergen
Current time: 2019-09-18, 16:32:44 (UTC +01:00)