Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Arrangementer RSS
Bornholm rundt -> 9-12 aug
susannejars #1
Member since Jan 2012 · 319 posts · Location: Lyngby v. Brabrand
Group memberships: Instruktører, Members
Show profile · Link to this post
Subject: Bornholm rundt -> 9-12 aug
Hej

Jeg har netop tilmeldt mug til Bornholm rundt . Det er et fantastisk skønt ro område . Og roturen er med meget kompentente guider .
Skynd dig at blive tilmeldt - der er kun 100 pladser .
Håber vi kan blive flere fra Aarhus Havkajakklub , der deltager

Tilmelding på :
  www.bornholmskajakklub.memberlink.dk

Susanne
FrankBTh #2
Member since Feb 2012 · 1028 posts
Group memberships: Bestyrelsen, Members
Jeg har også tilmeldt mig.

Frank B. Th.
FrankBTh #3
Member since Feb 2012 · 1028 posts
Group memberships: Bestyrelsen, Members
Jeg ved godt, at der er lang tid til august ... men visse ture bliver man nød til, at tilmelde sig i god tid. Der er deltagerbegrænsning og arrangementet plejer at blive udsolgt.

Klubbens trailer kører til Bornholm, så du skal ikke betale for at få din kajak med til Bornholm og hjem igen.

Vejret på Bornholm kan være meget omskiftelig ... så det er ikke sikkert, at man kommer hele vejen rundt om Bornholm, men der bliver tilbudt alternative ture de dage hvor vejret ikke tillader den planlagte tur. Sidst vi var med var der f.eks. 10 sm vind fra vest da vi skulle op ad vestkysten på øen. Her valgte hovedparten af feltet at ro på nordsiden af øen i havblik.

Der er følgetrailer med hele vejen rundt, så der er mulighed for at stå af undervejs ... hvis man skulle have overvurderet evnerne eller dagsformen.

Man ror uden oppakning. Den bliver flyttet mellem overnatningsstederne.

Vi tager natfærgen fra Køge til Rønne. På den måde kommer man frem til Bornholm veludhvilet. Der kan bookes kahytter ombord på færgen til små penge.

Spørg endelig hvis der er noget du vil vide mere om.

Som Susanne skriver er Bornholm et fedt sted at ro kajak.

Frank B. Th.
Synnøve #4
Member since Jul 2016 · 26 posts
Group memberships: Members
Jeg er tilmeldt!
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20090606-dev, © 2003-8 by Yves Goergen
Current time: 2018-09-20, 15:24:37 (UTC +01:00)