Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Opgaveforum RSS
Kajakker ødelagt
Søren #1
Member since Apr 2005 · 113 posts · Location: Århus C
Group memberships: Instruktører, Members
Show profile · Link to this post
Subject: Kajakker ødelagt
Der er nu 5 kajakker, som skal repareres inden de kan bruges.
Linea: roret skal fixes
Blå Anas Acuta: Har fået alvorlige skader i gennem gelcoaten.
Avanaq: Har fået alvorlige skader i gelcoaten på essingen og under bunden
Hvid Anas Acuta: Finne skal trimmes, og Gelcoat skader repareres
rød Tempest: skal have ny  wire til finne.

det der undre mig er at ingen har meldt at de har skadet kajakkerne, her tænker jeg på de hak i gelcoaten, som ikke kan være opstået uden at det er blevet bemærket :#:  :#:  :#:

Søren
jørgen (Former member) #2
No profile available.
Link to this post
 :motz: Det undrer beklageligvis ikke mig. :#:
V.h. Jørgen
Molle #3
User title: Malene Lund
Member since Apr 2006 · 79 posts · Location: Århus N
Group memberships: Members
Subject: Skadede kajakker
Hej Søren
tak fordi du gør opmærksom på skaderne!
Til de der har skadet kajakkerne, og til andre der opdager skader så send venligst en mail til jegharskadetenkajak@aarhushavkajakklub.dk så kan vi i materialeudvalget se at der er arbejde til os!

Vi skal gøre hvad vi kan for at få skaderne udbedret hurtigst muligt.

Hvis ikke I gør os opmærksomme på skaderne kan vi ikke rette op på dem!!

Hvis der er medlemmer der er fikse på fingrene og gerne vil hjælpe til med reparationer er I yderst velkomne i udvalget eller på arbejdsdage!

Malene
Jannie Heegaard #4
Member since Oct 2005 · 312 posts
Ja jeg har snakket med Avanaqen, den overvejer kajakpsykoterapi og får angst hvergang porten til containeren åbner sig...  :-/

Det er jo ikke problemet at kajakkerne går i stykker som sådan selvom man kunne ønske, at de ikke fik så hårdhændet en behandling engang imellem !!! Men det skaber lidt en dårlig stemning når man ikke siger man har skadet en kajak og bare regner med, at det er der nogen andre der fikser. Egentligt bør man fixe sine egen skader, eller som minimum hjælpe til... Men da det jo ikke er alle der kan skrive bådbygger på kortet kan man jo spørge nogen i klubben, der er da en eller ti glasfibersnedkere blandt medlemmerne vil jeg tro.

Det kan også være man ikke tror det er så farligt med nogle småskrammer, men disse småskrammer går altså helt ind i glasfiberen og derfor er kajakken ikke længere beskyttet af gelcoaten og det kræver lige lidt mere end en klat maling for at fixe det. Så endnu engang  pas godt på de der kajakker, eller gør opmærksom på, at man altså har skadet en båd, det er jo ikke bare kajakkerne det går ud over, men måden vi er sammen med hinanden på. Øv altså  :-(

Jeg vil i øvrigt foreslå at vi laver en rep. aften 3 torsdage i træk evt. og så håber på, at der er et parfagkyndige der kan sætte os andre i gang med at pusse og polere mm. måske det helt store show med kage og kaffe??? man kan jo godt hygge sig samtidigt med man nusser om kajakkerne.

Kan det være en mulighed????

Jannie
Jannie Heegaard #5
Member since Oct 2005 · 312 posts
De skrammede kajakker vil blive fjernet fra klubben fredag aften og vil blive repareret før de lægges tilbage i klubben. Det vil formentligt tage et stykke tid før de er klar, da den slags arbejde lidt tid fordi der skal pusses/nørkles gentagne gange.

Følgende kajakker fjernes:

De to Anas Acuta'er
Avanaqen

Tempest burde kunne klares i solskinnet!

Mvh Jannie
Molle #6
User title: Malene Lund
Member since Apr 2006 · 79 posts · Location: Århus N
Group memberships: Members
Tak for hjælpen til Jannie, Alfred og Søren! På vegne af materialeudvalget!
Så vil vi prøve om ikke evnerne rækker til at lave de små reparationer!

Malene Lund
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20090606-dev, © 2003-8 by Yves Goergen
Current time: 2012-02-04, 12:42:22 (UTC +00:00)