Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Opgaveforum RSS
MATERIALEUDVALG!
Page:  previous  1  2 
Molle #16
User title: Malene Lund
Member since Apr 2006 · 79 posts · Location: Århus N
Group memberships: Members
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 1846
Subject: Brug for EKSPERT hjælp!
Da vi endnu ikke har alle reservedele så vi kan få tempesten på vandet igen,  og da det kræver god tid at få lappet hullet i anas acutaen, foreslår jeg at næste arbejdsdag skubbes til sidst i påsken! Så vil vi forhåbentlig have kajakkerne klar til 1. svømmehalstræning med de nye medlemmer den 30. marts.

Da mine evner ikke rækker til at lappe huller i glasfiber er arbejdsdagen afhængig af EKSPERT ASSISTANCE! :finger:

Det kunne jo være der var nogle der også gerne ville have et par råd til private kajakker, som havde lyst til at være med på dagen.

Jeg har tid i perioden onsdag den 19- tirsdag den 25. så meld venligst ind hvornår du/I har lyst til at instruere :finger:  udvalget  8-(  og måske andre i den slags reperationer!

på vegne af materialeudvalget (vi har fået vokseværk tæller nu 3 medlemmer!!)

Malene Lund
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Page:  previous  1  2 
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20090606-dev, © 2003-8 by Yves Goergen
Current time: 2010-09-10, 01:38:10 (UTC +02:00)