Da vi endnu ikke har alle reservedele så vi kan få tempesten på vandet igen, og da det kræver god tid at få lappet hullet i anas acutaen, foreslår jeg at næste arbejdsdag skubbes til sidst i påsken! Så vil vi forhåbentlig have kajakkerne klar til 1. svømmehalstræning med de nye medlemmer den 30. marts.
Da mine evner ikke rækker til at lappe huller i glasfiber er arbejdsdagen afhængig af EKSPERT ASSISTANCE!
Det kunne jo være der var nogle der også gerne ville have et par råd til private kajakker, som havde lyst til at være med på dagen.
Jeg har tid i perioden onsdag den 19- tirsdag den 25. så meld venligst ind hvornår du/I har lyst til at instruere
udvalget
og måske andre i den slags reperationer!
på vegne af materialeudvalget (vi har fået vokseværk tæller nu 3 medlemmer!!)
Malene Lund
Da mine evner ikke rækker til at lappe huller i glasfiber er arbejdsdagen afhængig af EKSPERT ASSISTANCE!
Det kunne jo være der var nogle der også gerne ville have et par råd til private kajakker, som havde lyst til at være med på dagen.
Jeg har tid i perioden onsdag den 19- tirsdag den 25. så meld venligst ind hvornår du/I har lyst til at instruere
udvalget
og måske andre i den slags reperationer!på vegne af materialeudvalget (vi har fået vokseværk tæller nu 3 medlemmer!!)
Malene Lund
Molle
Show profile
Link to this post