Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Klubhusbyggeri RSS
frivillige medlemmer til klubhus-opgaver
Michael #1
Member since Nov 2004 · 171 posts
Group memberships: Instruktører, Members
Show profile · Link to this post
Subject: frivillige medlemmer til klubhus-opgaver
Vi har nu omkring 70-75 % af den anslåede byggesum, og skal nu så småt til at have skruet op for blusset omkring de løse opgaver der ligger og venter.

Medlemmer der gerne vil give et nap med omkring planlægningsopgaver, kontorarbejde og små praktiske opgaver må meget gerne melde ind her på tråden.
Samtidig kan der også ligge en opgave i at kradse de sidste penge ind til projektet..

Vi finder i fællesskab en passende opgave til dig alt efter hvad du ønsker (Bare rolig - du bliver ikke shanghaiet til at være projektansvarlig de næste 5 år)

Mvh
Michael
Birthe og Lars #2
Member since May 2006 · 110 posts
Group memberships: Members
Deltager gerne,er nok bedst til de praktiske opgaver.enten sammen eller hver for sig.
Hej
Birthe og Lars
jørgen (Former member) #3
No profile available.
Link to this post
 :*) Jeg og min DeWalt kommer gerne og skruer.
V.h. Jørgen
Susanne Sander #4
Member since Jun 2006 · 19 posts
Kære Michael
Jeg kan godt tilbyde lidt tid ift praktiske opgaver og kontorarbejde.
Venligst meld "aktivitetsdage" ud i god tid af hensyn til øvrig planlægning af privat tid. Ferie ugerne 31-32-33 - i Sverige.
Bedste hilsener Susanne
Susanne Jars #5
Member since Sep 2005 · 44 posts · Location: Brabrand
Jeg vil også gerne give en hånd "hist og pist" ... Bare sig hvad der skal bruges hænder til og hvornår . Så kan jeg se hvordan og hvorledes :-)
Den tegning der ligger i klubhuset - det ser supergodt ud. Får vi lov til at få al den plads på området ?

Susanne Jars
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20090606-dev, © 2003-8 by Yves Goergen
Current time: 2010-07-30, 14:17:53 (UTC +02:00)