Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Opgaveforum RSS
Pladsmand
Containerknirken
Birthe og Lars #1
Member since May 2006 · 167 posts
Group memberships: Instruktører, Members
Show profile · Link to this post
Subject: Pladsmand
Hej Hector.
Når du en gang trænger til af få fedtede fingre,var der så ikke en ide med
at smøre olie/konsistensfedt på dørehængslerne i containerne?
Nogle knirker fælt og den nye kontainer er meget svær at få op
Hej Lars

NB låsen til den nye kontainer er umullig at bruge.Jeg har derfor flyttet den eneste kajak derfra op  øverst i klubcontaineren og bestiller en ny lås
Hej Lars
hector #2
Member since Mar 2007 · 206 posts
Group memberships: Instruktører, Members
Show profile · Link to this post
Hej Lars

Tak for påmindelsen, men nu forholder det sig således at jeg
ikke kan drages til ansvar for alt, hvad der vedrører vore containere.
Jeg har påtaget mig at holde styr på administrationen af kajakpladser i containerne,
eksklusiv klub-containeren, men foruden dette har jeg da også lavet andre "container-ting", hvilket ikke skal forstås således, at jeg laver alt !  :-)
Så derfor: Når et medlem konstaterer et eller andet problem, der forholdsvis let lader sig løse,
som fx knirkende hængsler, så er det bare med at gribe en oliekande og lade nogle dråber herfra falde på de trængende dele – her eller der !

Tak for udskiftningen af låsen i den røde container, men tilsyneladende bliver der ved med at være problemer med den model,
så måske skulle vi overveje at finde et andet fabrikat.
Problemet vedrører også de låse, som er beskyttet af et ”overfald” !

Mvh
hector
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20090606-dev, © 2003-8 by Yves Goergen
Current time: 2012-02-04, 13:01:28 (UTC +00:00)