Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Opgaveforum RSS
Avocet nr 2
Malene #1
Member since Mar 2009 · 2 posts
Group memberships: Members
Show profile · Link to this post
Subject: Avocet nr 2
Avocet nr 2 lader desværre det vand, der kommer ind i cockpit hullet, sive videre til dagslugen,- hvilket både giver våde madpakker men også en del vand i kajakken!!
Det virker til at der er en lille revne nederst i samlingen ved skillevæggen, hvor vandet kan trænge gennem.

Hilsen Malene  :-)
Søren #2
Member since Apr 2005 · 106 posts · Location: Århus C
Group memberships: Instruktører, Members
Subject: avocet
 Begge gamle avocetter lækker i alle skot, det er en normal "funktionalitet" på ældre plastikbåde, død irreterrende ....

Man kan prøve at slibe og affedte, og så prøve at tætte hele vejen rundt med sikaflex eller lignende marine produkt. Normal silikone dur ikke!

vh Søren
jørgen møholt #3
Member since Nov 2004 · 75 posts
Group memberships: Instruktører, Members
In reply to post #1
Der findes et materiale, Trans 7, som er aldeles fortræffeligt til at lime og tætne. Efter omtalen at dømme er det bedre end de flaste andre materialer. Jeg har selv brugt det til at lime luger ind i min hjemmebyggede og det virker godt der. Og så kan det bruges under vand  :-)
Om det så også binder på PE ved jeg ikke, men det kan man vel undersøge.
Jeg købte mit hos AFI marine på havnen. Det købes i en almindelig patron til fugepistol.

V.h.
Jørgen Møholt
This post was edited on 2010-05-12, 11:09 by jørgen møholt.
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20090606-dev, © 2003-8 by Yves Goergen
Current time: 2010-09-10, 02:37:24 (UTC +02:00)