Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Snak RSS
Kajakgaarden åbner på Marselisborg Havn
kirsten kjer #1
Member since Nov 2004 · 175 posts · Location: højbjerg
Group memberships: Instruktører, Members
Show profile · Link to this post
Subject: Kajakgaarden åbner på Marselisborg Havn
Lørdag den 3. april åbner Kajakgaardens nye Århus-afdeling i lokalerne ved siden af Marselisborg Bådudstyr. Og jeg har været så heldig at blive bestyrer af den nye butik.
Jeg glæder mig meget til åbningen, og håber I vil kigge forbi. Der vil være en række gode åbningstilbud - se nærmere på www.kajakgaarden.dk.

Jeg ved, I alle vil spørge om rabat til klubmedlemmer, men jeg kan desværre ikke tilbyde en fast rabataftale. Hvis vi skal have aftaler med alle de lokale klubber, ender vi med at give rabat til næsten alle kunder - så vil vi hellere forsøge at holde prisen på prisskiltet nede ;-)
Men hvis der laves større fælles indkøb gennem klubben, eller vi fx. holder en klub-aften i butikken, kan vi helt sikkert lave nogle gode aftaler i den forbindelse.

Jeg fortsætter selvfølgelig som instruktør i ÅHK, og håber ikke det giver anledning til nogen konflikter, at jeg har en fod både i butikken og i klubben - tværtimod forventer jeg, det giver fordele begge steder :-)

Mange hilsner fra Kirsten (og Kajakgaarden)
The author has attached one file to this post:
aabning2010.pdf | Save   110.4 kBytes, downloaded 41 times
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20090606-dev, © 2003-8 by Yves Goergen
Current time: 2010-09-10, 03:19:22 (UTC +02:00)