Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Snak RSS
Gæster?
TrineBL #1
Member since Jun 2009 · 7 posts · Location: Århus
Group memberships: Members
Show profile · Link to this post
Subject: Gæster?
hej!
Er det mon muligt, at medbringe en gæst på en kajaktur en dag? (hun har roet kajak før).
Trine.
Mikkel Arildskov #2
Member since Jun 2009 · 27 posts · Location: Århus C
Hej Trine
Så vidt jeg har fået at vide er det ok at medbringe en gæst så længe du kan stå inde for vedkommende.

Men ellers så prøv at kontakte vores formand, han kan helt sikkert give dig et svar.

Hilsen Mikkel
TrineBL #3
Tak for svaret Mikkel...med risiko for at lyde uvidenden spørger jeg dog alligevel - hvem er egentlig formand i klubben? :-) Synes ikke jeg kunne finde det her på hjemmesiden....Hmmm,
Trine.
TrineBL #4
Glem det sidste indlæg..har fundet ham :)
Klaus K #5
Member since Jul 2006 · 148 posts
Group memberships: Bestyrelsen, Instruktører, Members
Subject: Gæster
Ved sidste Generalforsamling blev der taget initiativ til et gæste reglement. Det er udarbejdet men åbenbart har vi glemt at lægge det på hjemmesiden.

Jeg har sendt det til Trine - og kender jeg Niels ret finder I det snart på hjemmesiden.

mvh

Klaus
Niels Chr. Hansen #6
User title: Niels Chr. Hansen
Member since May 2009 · 31 posts · Location: Århus
Subject: Gæster er velkomne
Kære Trine og andre
Vores regler for at sætte gæster i en klubkajak finder I på vores hjemmeside under: Klubben/Artikler/Gæsteroere.
De er måske lidt omstændelige, men det gælder både gæsternes sikkerhed og vores omdømme som en ansvarlig klub.
Med venlig hilsen
Niels
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20090606-dev, © 2003-8 by Yves Goergen
Current time: 2012-02-04, 11:41:29 (UTC +00:00)