Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Arrangementer RSS
Havkajakroernes Sommertræf uge 30 - Hvor mange bliver vi? Mulighed for samkørsel.
Steen Slot-Nielsen #1
User title: Steen Slot-Nielsen
Member since Feb 2008 · 248 posts · Location: Augustenborggade 23E, 7. tv, 8000-Århus C
Group memberships: Bestyrelsen, Instruktører, Members
Show profile · Link to this post
Subject: Havkajakroernes Sommertræf uge 30 - Hvor mange bliver vi? Mulighed for samkørsel.
Mange har spurgt til muligheden for deltagelse i sommertræffet.
HUSK at der er noget for roere på alle niveauer - ikke kun for dem der har roet i hundrede år.
- og som ny bliver man modtaget så godt, at alle betænkeligheder man har haft hjemmefra, hurtigt fordufter....

En del har problemer med at få en kajak derned og efterspørger mulighed for samkørsel.

Jer der vil med, og 1) har et transportbehov eller 2) har mulighed for at fragte kajakker/personer/grej, kan skrive jer på tråden hér og så løser tingene sig - det plejer de, så mon ikke det også lykkes denne gang?

- Så meld jer til og skriv jer på listen..... og glæd jer!!!

God fornøjelse
Steen Slot-N
Pernille Thorsen #2
Member since Jun 2010 · 9 posts
Group memberships: Members
Subject: Sommertræf 2010
Hej :) alle jer "sommertræffer"

Jeg har tilmeldt mig sommertræf her i uge 30, men har en lille udfordring i forhold til, at fragte min egen kajak ned til Helnæs....så hvis der er nogen der har en lille bitte bitte plads på taget af en bil...er jeg klar.

På forhånd tak:)
KH
Pernille

Ps. Tak for en hyggelig Skt. Hans aften.
Niels Chr. Hansen #3
User title: Niels Chr. Hansen
Member since May 2009 · 31 posts · Location: Århus
Jeg skal til sommertræf og har plads til en kajak og passager i bilen.
Alfred #4
Member since Nov 2004 · 231 posts
Group memberships: Instruktører, Members
Hej

Jeg kommer til træffet og regner med at køre lidt tidligt mandag morgen. ( kl 8.30 eller deromkring ). Så er der også tid til at handle undervejs. 
Jeg har også plads til en passager med kajak, og hvis det kniber med kajakpladser kan jeg have en ekstra kajak med. Men så vil lidt læssehjælp være påskønnet.....

mvh
Alfred
Marianne Haar #5
Member since Apr 2010 · 46 posts
Subject: kajaktransport
Hej Alfred og andre
Jeg kommer også til træf. Fint, hvis jeg kan få den ekstra kajakplads! Jeg finder selv derned.
Tak for i går. Dejlig tur  :cool:
VH Marianne Haar (20222166 - hvis der opstår problemer)
Mikkel Arildskov #6
Member since Jun 2009 · 27 posts · Location: Århus C
Jeg skal også med til sommertræf, og har plads til en ekstra kajak samt passager :)

Hilsen Mikkel
Dorte GT #7
Member since Sep 2009 · 71 posts
Subject: Kajaktransport og køkkengrej
Har fået besked fra Mikkel om at pladsen hos ham ikke er ledig alligevel, men har været så heldig at få en aftale med Niels i stedet mht. til at få Avanaqen til Fyn. Ellers kører jeg mig selv og mit grej i pixibilen, og da jeg har adgang til en grejbank medtager jeg et par trangiaer, 2 bålgryder, vanddunk, økse/sav og en Cobb Grill, så der er lidt udstyr til "fælleskøkkenet".

Mvh
Dorte GT
This post was edited 3 times, last on 2010-07-22, 08:54 by Dorte GT.
Søren Nielsen #8
Member since Apr 2007 · 20 posts
Subject: Transport af kajaker til Sommertræf
Jeg kører selv til træffet, - jeg kan desværre kun have min egen kajak på taget, - da det er en lille bil jeg har.
Hilsen
Søren
Pernille Thorsen #9
Member since Jun 2010 · 9 posts
Subject: Samkørsel af kajaker til sommertræf
Hej med jer (....der skal på sommertræf).

Jeg skriver lige igen om det er muligt for, at få en lille bitte plads i en bil til mig og min kajak...

KH
Pernille T.
Kan træffes på mobil 6133 1211

Ps. Jeg laver rigtig god morgenkaffe :)
jørgen møholt #10
Member since Nov 2004 · 164 posts
Hej Pernille.
Jeg er desværre fyldt op. Ellers ville jeg gerne tilbyde dig en plads.
Hvis du ikke har fået plads endnu, vil jeg foreslå at du prøver at spørge på Havkajakroernes forum.
Der er helt sikkert flere, der kommer her fra området eller kører forbi.

Vi ses.
V.h.

Jørgen
Alfred #11
Member since Nov 2004 · 231 posts
Hej

Jeg har snakket med Pernille i dag, og hun kører enten med Niels eller mig, og hendes kajak kører også med enten Niels eller mig. Sikkert én del med hver af os :-)

mvh
Alfred
Nrechnitzer #12
Member since May 2010 · 1 post
Hej,

Jeg hedder Nicolas, og er blevet medlem samtidig med Pernille. Jeg leder efter transport til 6'eren, idet jeg selv finder ned til sommertræf. Pernille er frisk på at hjælpe til med at læsse på/af, hvis jeg ikke selv kan være der.

Bedste hilsner,

Nicolas
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20090606-dev, © 2003-8 by Yves Goergen
Current time: 2012-02-04, 12:52:25 (UTC +00:00)