User title: Whitewater animal from Slovakia
Member since Oct 2011 · 17 posts · Location: tlf:31 34 51 21 email:vladimirsmida{a}gmail{.}com
Group memberships: Members
In reply to post #31
Subject: Opdateret deltagerliste.
Hej Alle.
Jeg har prøvet at rense de frameldte ud af listen.
Desuden har jeg noteret, hvem der har skrevet at de har bil med. Det ser ud til at der er behov for flere biler. Jeg mener dog at der er flere biler til rådighed end de fire, jeg har noteret.
Vil i ikke skrive ind om i har bil med og hvor mange kajakker og personer, i har plads til, så alle kan få transporteret dem selv og deres kajak ?
Og vil en af jer tilbyde plads til Vlado ?
Tilmeldte :
1. Steen Slot
2. Pauline (bil)
3. Dorte Skjerk
4. Birthe M (kom ikke -afbud)
5. Randi
6. Peter Seebach (bil) 7. Martin Markvard (bil) Afbud
8. Vlado
9. Lene Jørgensen (Kom ikke - afbud) 10. Britta Gribsholt Afbud
11. Jan Olsen (bil)
12. Dorte GT
13. Marianne Haar
14. Morten Nielsson (bil)
Hvis der er fejl på listen, vil jeg gerne have besked, så jeg kan få det rettet.
Venlig hilsen
Jørgen
This post was edited 4 times, last on 2012-01-07, 19:44 by jørgen møholt.
In reply to post ID 4676
Subject: Plads til en kajak på bil..?
Hej Peter..
Har du plads til en ekstra kajak plus mig på/i din bil.? Jeg har købt ny brugt bil og tag-grej fra den gamle passer ikke, så jeg mangler kørelejlighed til kajakken i første omgang..jeg har skum og seler!
vh Randi (mob.: 30 29 32 11)
Hej Jan.
Jeg regner med at vi mødes kl 13 ved containerne..så kan vi finde ud af hvem der mangler en kajakplads på bil.. Jeg mangler ihvertfald kørelejlighed imorgen - har booket en klubkajak. Vi ses, vh Randi
hej er først lige kommet hjem fra skiferie, og har derfor ikke kunne skrive før, men jeg må desværre melde fra også:-( håber i klarer jer med biler alligevel
User title: Steen Slot-Nielsen
Member since Feb 2008 · 285 posts · Location: Augustenborggade 23E, 7. tv, 8000-Århus C
Group memberships: Bestyrelsen, Instruktører, Members