Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Arrangementer RSS
Svømmehal lørdag 21. januar kl. 14-17. Tilmelding i denne tråd
Page:  previous  1  2 
Per Møller #16
Member since Jan 2012 · 5 posts
Group memberships: Members
Show profile · Link to this post
In reply to post ID 4816
Per Nielsen

Jeg er også med. Har plads til en ekstra deltager/ kajak.
nilsson #17
Member since Apr 2005 · 38 posts
Group memberships: Instruktører, Members
Jeg vil gerne tilmelde mig, hvis der er plads.

Mvh.
Morten
Ulla Gotfredsen #18
Member since May 2011 · 11 posts · Location: Århus
Jeg kommer også.
michael stoltze #19
Member since Oct 2011 · 31 posts · Location: Tlf : 30115311 - Holmstrup Mark - Aarhus V
Subject: ... Hei Steen S-N
... ang KajakRullet Lørdag den 21 Januar 2012... mon ikke der er plads til os alle når det blot drejer sig om rullet - m2-3-pladsmæssigt etc (incl at leje svømmehallen yderligere 1-2 timer - eller en anden dag eller via andre kajakklubber´s aktiviterer i svømmehaller mht diverse kajak-rul !? - f.eks. ÅKKK - Viking - MKC - NJORD - Skjold - HEI - Kaløvig - Nappedam etc kajakklubber) !?
This post was edited 4 times, last on 2012-01-16, 18:40 by michael stoltze.
Britta Gribsholt #20
Member since Sep 2009 · 48 posts
Jeg forstår ikke ovenstående besked fra Michael.........?

Derfor en ny halvkryptisk besked:  Man må kunne forvente at klubbens medlemmer alle kan tælle til 15......!

Britta
Steen Slot-Nielsen #21
User title: Steen Slot-Nielsen
Member since Feb 2008 · 285 posts · Location: Augustenborggade 23E, 7. tv, 8000-Århus C
Group memberships: Bestyrelsen, Instruktører, Members
Subject: Antal tilmeldte vs. antal fremmødte
Hej Michael:
Pt er der med en hurtig optælling tilmeldt 18 pers.

Sidste gang var max antal tilmeldte så vidt jeg husker 17, og vi var (igen så vidt jeg husker) 9 som mødte frem ved svømmehallen, da den store dag oprandt.
Nogen havde meldt fra, andre havde ikke (men så er det jo dejligt at de støtter klubbens svømmehalsleje alligevel).....  ;-)

- Mon ikke vi ender med at være en 9-10-11 mand m/k på vandet????
Jeg er ikke nervøs....

Såfremt der er ønsker om flere eller andre svømmehalstider, end dem som klubben står for, kan man naturligvis forsøge at lodde stemningen hos medlemmerne af ÅHK og andre klubber , og så selv arrangere sig med svømmehallen.
Det ville være alletiders, for jeg vil da gerne afsted hver uge...

:-)
Steen
Ulla Gotfredsen #22
Member since May 2011 · 11 posts · Location: Århus
Jeg var ikke klar over, at der var et max på 15. Jeg møder op i klubben i tilfælde af afbud, men trækker mig, hvis der er for mange tilmeldte.
Vlado #23
User title: Whitewater animal from Slovakia
Member since Oct 2011 · 17 posts · Location: tlf:31 34 51 21 email:vladimirsmida{a}gmail{.}com
I've just noticed, I haven't write for this session. If is it still possible I would like to come as well.
Tak.
So far English only. But I'm on my way to speak Danish.
michael stoltze #24
Member since Oct 2011 · 31 posts · Location: Tlf : 30115311 - Holmstrup Mark - Aarhus V
Subject: ... ang ekstra træningsmuligheder
... OK - jeg tror der er interesse og behov for nogle extra træningsmuligheder og især mht diverse rulle-teknikker og alternative redningsøvelser mm. Måske kan klubben - om ikke andet - næste vinter leje yderligere træningsmu-ligheder... Jeg ved af at det er muligt at leje/låne sig ind på andre kajakklubbers trænings-sceancer i det omfang der er extra fri plads (f.eks. til formeldels ca 100 kr / 3 timer (individuel eller kollektiv tilmelding som gæste-roer)) -tillige hos Kajakgaarden i Brædstrup Svømmehal (jvf http://kajakgaarden.dk/details/51-Egentraning-i-svommehal/…    men 250 kr / 3 timer) og/men hvis I ikke alle har modtaget beskeden så denne til orientering (og hurtig tilmelding) : http://www.dgi.dk/Udover/Kajak_og_kano/nyheder/DGI_vinterf…

Ps : Jeg så/fandt tilfældigvist denne beskrivelse af diverse typer rul og rulle-teknikker - flere kan sikkert tilføjes :   http://www.butikmalik.dk/forfatter/alle-artikler/38/99-gro…  //   http://www.qajaqusa.org/QK/rolls/rolls.html       :huh:
This post was edited 3 times, last on 2012-01-19, 10:08 by michael stoltze.
Jan Olsen #25
Member since Apr 2011 · 14 posts
Hej, Jag bliver desværre nød til at melde afbud, jeg er blevet ramt af den forfærdelige mande influenza. Vh Jan
Charlotte #26
Member since Jun 2006 · 75 posts
Afbud fra mig..............en forkølelse kom i vejen  :-(

mvh Charlotte
susannejars #27
Member since Jan 2012 · 15 posts · Location: Lyngby v. Brabrand
Subject: plads til kajak ?
Hej !
Har du stadig plads til en kajak Per ? Eller andre ? Jeg kommer der ved ca kl 12.30 tiden - måske også andre er der og pakker ? Samkørsel :-)

Vi ses
Susanne Jars
Vlado #28
User title: Whitewater animal from Slovakia
Member since Oct 2011 · 17 posts · Location: tlf:31 34 51 21 email:vladimirsmida{a}gmail{.}com
I dropped out as well :( Yesterday I experience a bike crash on the ice and I need to recover next days...
So far English only. But I'm on my way to speak Danish.
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Page:  previous  1  2 
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20090606-dev, © 2003-8 by Yves Goergen
Current time: 2012-05-19, 16:12:14 (UTC +01:00)