Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Arrangementer RSS
Foredrag - skandinavienrundt i havkajak
Page:  1  2  next 
Lene Jørgensen #1
Member since Apr 2011 · 36 posts
Group memberships: Instruktører, Members
Show profile · Link to this post
Subject: Foredrag - skandinavienrundt i havkajak
Kære alle

Jeg vil forsøge at få Erik B. Jørgensen til vores klub og fortælle om hans netop overståede tur "Skandinavien rundt i havkajak". Hvis det lykkedes kan vi se frem til et enormt spændende foredrag om en stor kajakbedrift. Jeg vil lige så ideen og høre om der er opbakning for det vil ikke være helt gratis at få ham ud :-) Så hvor mange interesserede kan vi mon samle?
Læs mere på www.komud.dk
I en anden kajakklub som jeg var medlem af sidste år var Erik ude at fortælle om hans tur Danmark rundt i havkajak - isvinter. Jeg mener vi gav 100-150kr pr mand.

Mvh Lene Jørgensem
bjarke-e #2
User title: Bjarke Egelund
Member since Apr 2005 · 89 posts · Location: Faaborg
Group memberships: Bestyrelsen, Instruktører, Members
Subject: Supergod ide´
Hej Lene

Det synes jeg helt klart vi skal forsøge at få sat i værk. Jeg er sikker på der er mange der vil være interesserede i sådan et foredrag.!

Bjarke
Camilla Nordal Frederiksen #3
Member since Jul 2010 · 24 posts · Location: Århus
Enig. Og jeg tror kun vi gav 50 kr sidste år. Men der kan jo indhentes en pris:-)
Peter Seebach #4
Member since Oct 2010 · 32 posts · Location: Odense
Group memberships: Members
Fin ide.

Jeg er med.

Hilsen Peter
carsten.stoltze #5
Member since Apr 2011 · 42 posts · Location: Nøragergårdsvej 14, Lyngå, 8370 Hadsten
Jeg er bestemt også interesseret.

Mvh Carsten
Lene Jørgensen #6
Member since Apr 2011 · 36 posts
Hej igen

Jeg har nu talt med Erik og han er meget interesseret i at komme forbi. Han tager 6000kr for op til 100 personer. Kjeld kasser vil spørge bestyrelsen om det er muligt at give et tilskud til arrangementet. Så nu er det bare om hvor mange medlemmer vi kan skrabe sammen til et sådan arrangement :-) Måske man kan optage folk udefra hvis der er pladser til overs for at holde prisen nede? :-)
jørgen møholt #7
Member since Nov 2004 · 187 posts
Subject: Sidst vi havde Erik i Århus-
Var det et samarbejde mellem  DKF og Havkajakroerne omkring underskudsdækning. Århus Kano og Kajakklub lagde lokaler til.
Om Havkajakroerne og/eller DKF eller DGI vil være med denne gang, ved jeg ikke. Men det kan undersøges. Jeg ved dog at arrangementerne normalt forventes at hvile i sig selv, økonomisk.

Vi har vist også et lokaleproblem, hvis vi skal være 70 - 100 mennesker. Færre skal vi vel helst ikke være, hvis det skal hvile i sig selv ?

Jeg vil godt give en hund for at høre ham, men det er der så mindst 59 andre, der også vil. Under forudsætning af at vi har lokaler gratis.

Venlig hilsen
Jørgen Møholt
Susanne Jars #8
Member since Sep 2005 · 74 posts · Location: Brabrand
Subject: lokale osv
Hej !
Jeg bakker også helt op om et foredrag m Erik.
Og som Jørgen skriver, synes jeg vi skal snakke med Peter Unold om de vil være med i et samarbejde i DKF og Århus Havkajakklub.  Der plejer økonomien at hvile i sig selv... Og vedr lokale, så kan Århus Bibliotek godt lejes/bookes . Jeg har selv gjort det engang - det er stort og super teknik, og det kræver at ÅHK er en forening under Århus Kommune - og det er vi vist :)
Susanne Jars
Henriette #9
Member since Nov 2004 · 231 posts · Location: Malling
Ja, biblioteket er gratis, og der er der et stort lokale!
:-) Henriette
Steen Slot-Nielsen #10
User title: Steen Slot-Nielsen
Member since Feb 2008 · 285 posts · Location: Augustenborggade 23E, 7. tv, 8000-Århus C
Subject: Underskudsgaranti
På sidste bestyrelsesmøde i Havkajakroerne havde vi spørgsmålet om deltagelse i en underskudsgaranti oppe at vende og beslutningen var, at Havkajakroerne ikke deltager.
Steen Slot-Nielsen #11
Member since Feb 2008 · 285 posts · Location: Augustenborggade 23E, 7. tv, 8000-Århus C
I forbindelse med de foredrag, hvor DKF og Havkajakroerne var underskudsgaranter, gav selve foredragene underskud, baseret på antal fremmødte tilhørere.
Den eneste årsag til, at der ikke blev brug for underskudsgarantien var, at der var en række sponsorer inde over arrangementet.

Ikke engang i København kunne foredraget trække folk nok til at arrangementet kunne hvile i sig selv.

Med mindre at I, der vil arrangere mødet, har solgt billetterne på forhånd (dvs står med pengene i hånden), således at I kan se om det løber rundt, INDEN I aftaler noget med foredragsholderen, er jeg bange for at I løber en stor risiko for underskud.

- Desværre!
Henriette #12
Member since Nov 2004 · 231 posts · Location: Malling
Ka' man ikke prutte lidt om prisen ;-)
Ulla Gotfredsen #13
Member since May 2011 · 11 posts · Location: Århus
Det lyder spændende.
Camilla Nordal Frederiksen #14
Member since Jul 2010 · 24 posts · Location: Århus
Jeg kan høre Rune i DKF, om det er noget de vil være med til. Sidst købte man billetter gennem deres booking-system, så på den måde kan man have styr på, om der er nok solgte billetter og ellers have aftalt en aflysningsfrist med foredragsholderen.

Men skal vi så have fat i andre Aarhus-klubber, som er medlem af DKF, først?
Steen Slot-Nielsen #15
Jeps, det skal I.
God lykke!
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Page:  1  2  next 
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20090606-dev, © 2003-8 by Yves Goergen
Current time: 2012-05-19, 16:13:31 (UTC +01:00)