Hvad med at invitere med alle relevante kajakklubber i omegnen - Nappedam, Kaløvig, Njord, Risskov Roklub, Skjold, Viking, MKC, Norsminde, Snaptun, Hov, FDF'erne, Kajakpoloklubben osv.?
Bemærk at jeg havde DGI med i mine overvejelser.
Lige nu er de store organisationer meget aktive for at hverve nye medlemmer. (Det handler om at tipsloven skal genforhandles og organisationerne får tipsmidler efter deres medlemstal)
Kan man overbevise dem om at de vil kunne få flere medlemmer ved at indgå i projektet, kan det være de vil støtte.
Hvor mange mon der kan være i det lokale vi plejer at bruge til fx begynder info ol. (hedder det søspejdernes hus?) hvor mange kan der være der? Biblioteket lyder jo ellers som en oplagt mulighed.
Hvis kassen er lukket hos DGI/DKF så kunne vi også gøre det at vi prøver at søge et lille beløb hos forskellige firmaer ol. og så prøve at skrabe 3000kr sammen - så skal vi bare være 30 for at holde prisen på 100kr. Og det tænker jeg da er muligt at skrabe folk sammen til - især hvis vi går ud over klubbens egne medlemmer.
Er der nogle der vil være behjælpelige med at kontakte DGI/DKF som har forstand på dette? Der er jeg nemlig blank
Erik B. Jørgensen holder foredrag på KALØHUS "Skandinavien rundt i havkajak" Torsdag den 8. december kl. 20.00.
Billetter kan bestilles på tlf. 8675 9311