Subject: JULEFROKOST lørdag den 17. december kl. 18
Kære alle!
Kom med til ÅHK's traditionsrige julefrokost og oplev pakkeleg, julecancan, båltale, snapsen til havet og meget meget mere....
Menuen bliver som altid sammenskudsgilde (husk: Hjemmelavet
) og sammensættes af Pernille Thorsen - annonceres senere!
For forhåbentlig sidste gang holder vi julefrokosten i Søspejdernes Hus (til næste år skulle vi jo gerne have vores eget solenergiopvarmede klubhus
).
Hilsen Festudvalget
Henriette og Pernille
PS: Da Festudvalget jo er selvsupplerende, vil vi gerne i denne forbindelse høre, om der er flere der har lyst til at være med til at arrangere julefrokost og/eller indgå i festudvalget
Kom med til ÅHK's traditionsrige julefrokost og oplev pakkeleg, julecancan, båltale, snapsen til havet og meget meget mere....
Menuen bliver som altid sammenskudsgilde (husk: Hjemmelavet
) og sammensættes af Pernille Thorsen - annonceres senere!For forhåbentlig sidste gang holder vi julefrokosten i Søspejdernes Hus (til næste år skulle vi jo gerne have vores eget solenergiopvarmede klubhus
).Hilsen Festudvalget
Henriette og Pernille
PS: Da Festudvalget jo er selvsupplerende, vil vi gerne i denne forbindelse høre, om der er flere der har lyst til at være med til at arrangere julefrokost og/eller indgå i festudvalget
Henriette
Show profile
Link to this post
hyggeligt, festligt og fornøjeligt, som alt andet jeg indtil videre har oplevet med alle jer dejlige mennesker.....så jeg glæder mig rigtig meget